Välkommen till min lilla sida

måndag 4 augusti 2008

Nej, jag har inte bloggen för att kunna vara med i utlottningar. Har bara inte haft tid att sätta mig ner och fixa bilderna jag har knäppt. Är så dåligt på bildhantering, men jag får testa mig fram. Har ju en liten bebis här hemma också som tar en stor härlig del av min tid *lycka*



Målar en hatthylla och en liten låda (det gula på väggen är efter vävtapeten vi tagit ner)

Lite mörk bild på slagbordets pryttlar. Bordet ska bli vitt, ska ta en bild på själva bordet någon dag.


Till det här fatet finn en kaffekanna, gräddsnipa och sockerskål i nysilver(är det nysilver?)

Behöver få tag på andra stolar till slagbordet. Den fasta delen av bordet är för smal för att man ska kunna ha en stol där, nån som vet hur det är tänkt? Stolarna står ju så glest nu. Det är en låda på varje sida om bordet i den fasta delen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina saker! Bordet kommer bli jätte läckert, det är jag helt övertygad om.
Ha det bra. Sandra

Lotta sa...

Välkommen till bloggvärlden!

Jättefina saker!
Ha det gott och fortsätt blogga!

kram
Lotta (hjorthan på FL)

Anonym sa...

Hej!

Fina saker du har målat. Jag håller också på att måla gamla möbler. Det är min starka sida.

Ha en fortsatt bra vecka
Nelya