Välkommen till min lilla sida

torsdag 4 september 2008

Fynd! av olika slag

Vi har det ofta väldigt rörigt har hemma och med 5 barn kanske det inte är så konstigt. Men en av de stora bovarna är att vi har så dåligt med "platser". Ni vet "var sak på sin plats och en plats för var sak". Pappersinsamling tex, och lakan. Blev därför överlycklig när jag hittade det här skåpet
Alla lakan, alla dukar och våra fotoalbum rymdes och det känns som skåpet alltid har funnits hos oss. Själklart är det ett av projekten som ska bli vita när hallen är klar.
En inredningsbutik här i byn slog igen och där fyndade jag bland annat den här.

Lägger in en bild på nåt litet vitt jag har bredvid datorskärmen att vila ögonen på ibland


Så mysigt när ljuset är tänt och det ska det vara varje kväll i höst och vinter



1 kommentar:

På min gatan i stan sa...

Många ljus ska man ha nu på hösten!!! :-)

Kram!