Välkommen till min lilla sida

lördag 13 september 2008

Resultat!

Gokväll!

Har haft migrän och varit på marknad idag så det har inte blivit något inlägg.


Förren nu.

Lovade ju att visa vad jag gjort klart...vi börjar väl med en förebild(kul ord det där)
Mmmm, furu *ryser*

Ja, så såg det alltså ut.
Och det bodde i hallen i källaren. Nu har det fått flytta upp i hallen, och den flytten borde väl ha väntat till tapetseringen är klar kan man tycka. Men ni minns väl vad jag sa om mig och logik? Att jag inte är känd för att vara logisk.
Nu är ju bara frågan vad som ska få
stå på skåpet?

Tills vidare får lite Rosa Ljung stå där.



Jaha, så vill ni väl se bild på det vita skåpet också.
Ha en skön kväll/natt
Kram
Mia

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken enorm skillnad det blev! Superfint!

Jag är in titt som tätt och läser din blogg....

kram jannike