Välkommen till min lilla sida

onsdag 10 september 2008

Kaffesugen


Huvva, idag är jag seg som en kola. Ögonen är svullna och kliiga, E är åtta månader och sover som en åttamånaders, dvs sporadiskt, vilket betyder att jag är trött. Nu sover han middag och då borde jag också göra det...
Att ögonen är svullna beror såklart inte på sömnbrist utan allergi, mot vad vet jag inte riktigt. Mest troligt är väl damm...
Jag tar och visar en detalj från ett skåp som ska målas istället för att sova
Som ni ser är det brunbetsat idag. Det är ett överskåp som jag inte har nederdelen till. Istället står skåpet på en annan nederdel...som jag har en överdel till...som jag inte vill använda. Nej, jag är nog inte känd för att vara logisk. Nederdelen är fyrkantig och rak, och målad engelsk röd.

Såhär ser det för tillfället ut på min trapp
Ur fågelperspektiv vill säga...måste fota mer så jag lär mig hur jag vill ha det.

Avslutar med att visa två söta korgar efter älskade svärmor
Den vänstra har jag spetsar i, jag har en del spetsar efter älskade svärmor också men maken måste tvätta bort katterna från dom innan dom får bo i korgen. Fast jag har såklart lite planer på hur man kan använda några av spetsarna också.

Kramelikram!

1 kommentar:

Stina sa...

Vad sött du gjort med korgarna.:-)
Kram